Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Kocham... xDDDD
Ja


Rika, lat 15. Włosy rude, zwykle w glanach i czarnych sukienkach. Oczy szare, wzrost 173 cm, zwykle nakładam makijaż w postaci czarnej maskary i odrobiny czarnej kredki.

Słucham muzyki zespołów i ludzi takich jak: Metallica, Billy Idol, Led Zeppelin, Korn, Red Hot Chilli Peppers, Electric Six, The Eels, Judas Priest, Black Sabbath, Marylin Manson, Kazik, Edyta Bartosiewicz i Paramore.

Mieszkam w Anglii, w mieście o nazwie Penrith, z moim chłopakiem (Joshua, lat 17, wzrost 194 cm, włosy brązowe, oczy zielone, upodobania muzyczne: te same co ja.) już od siedmiu miesięcy.

Moi Relatives rozsypani są po całym świecie, więc dużo podróżuję, głównie to do Holandii.

Moje ulubione jedzenie to gulasz mojej babci, naleśniki z czekoladą i Chiński kurczak w sosie Chilli (Ruby Chicken). No i jeszcze kroepoek (chrupki krewetkowe).

Zajmuję się głównie rysowaniem, słuchaniem muzyki i obcałowywaniem Josh'a. W Departamencie (Pracownia Art w mojej szkole) spędzam całe dnie, szkicując, malując i bazgrząc. Lubię też Mangę i Anime. Moje ulubione to Higurashi No Naku Koro Ni, Elfen Lied i Air. No dobra. Jeszcze do tego dojdzie każda seria .Hack//.
Zachowaj...


Przyjaciele

toyshop.blog4u.pl
subiektywni.blog4u.pl
grudka-materii.blog4u.pl
oceny-4u.blog4u.pl
ostre--oceny.blog4u.pl
vampirze-oceny.blog4u.pl
akukaracza.blog4u.pl
anielskie-konwersacje.blog4u.pl
walizka.blog4u.pl
bu.blog4u.pl
sprawiedliwe-oceny.blog4u.pl
hayley-williams.blog4u.pl
btw.blog4u.pl
x-day.wjo.pl
satan-love.blog4u.pl
.
inai.blog4u.pl
faust.blog4u.pl
kadr-insomnia.blog4u.pl


Księga Gości

Książka
Dopisz

Historia
2009
Pięć
Cztery
Dwa
Jeden
2008
Jedenaście
Dziesięć
Dziewięć
Osiem
Siedem
Sześć
Pięć
Cztery
Trzy
Dwa
Jeden
2007
Dwanaście
Jedenaście
Dziesięć
Dziewięć
Osiem
Siedem




Chcesz żeby grało? Kliknij 'Play'!

Kocham... xDDDD

[¤] Rika
[¤] 21:41:39 28/07/2008

Odwala mi.
Złe rzeczy się ze mną dzieją, ryczę z byle czego i właśnie przeżywam MIŁOSĆ MOJEGO ŻYCIA.
Patryk.
xDDD
Ale ja go tak kocham xD
Ludzie, ja mam chłopaka i jeszcze z nim nie zerwałam ani razu! XDDDD
Letnie zauroczenie, czy jak? O.o
Ja w wakacje przestaję być normalna... No dobra jak nie ma wakacji to też nie jestem, ale w wakacje totalnie mi odbija O.o
No nie sądzicie?
W wakacje każdy jest jakby innym człowiekiem ^^
A ja mam Patryka xP
O taki chłopak na lato XD
Nie... żartuje.
Kocham go.... :*
O czym ja piszę w ogóle?!
Sami przyznajcie - pod wpływem plaży (Patryka), Alfy, Słońca i (Patryka) Sylwii robię się dziwna! XD

"smutno mi, bo skończyła się szkoła i właśnie dlatego mam kurwa doła"

Kocham ludzi.
Nie ma to jak wakacje.
Kocham Patryka.
Ależ tak! Kocham!
Bardzo Kocham...

A wy to jeszcze czytacie...
podziwiam was XD

[Powrót][Wyraź się]



[x] Shiro-chan
[x] 21:57:07 28/07/2008
Aha, no i... właśnie zauważyłam, że prowadzisz tego bloga już ROK!
Kongratulejszyns. ^^
| brak www IP: 83.17.246.242

[ Dziękuję za twoją opinię, Shiro-chan ]

[x] Shiro-chan
[x] 21:55:56 28/07/2008
Już dawno przestałam liczyć tych wszystkich Twoich facetów... ale ten jest chyba najlepszy (powiedziała ta, która nie zna ŻADNEGO).
Przynajmniej tak wnioskuję z Twojego entuzjazmu. >D

A teraz idę nadrobić zaległości na Yakusoku, bo jakoś tak ostatnio nie miałam nastroju do czytania... przepraszam.
| brak www IP: 83.17.246.242

[ Dziękuję za twoją opinię, Shiro-chan ]

[x] gensi
[x] 21:52:05 28/07/2008
Ładne imię ma Twój chłopak:)
Pozrawiam i życzę Wam powodzenia:)
| brak www IP: 213.227.75.6

[ Dziękuję za twoją opinię, gensi ]






______________________
Layout by Yushiko
From Yushiko Site